20 Eylül 2024

Bu Nasıl Eğitimci: Okul Müdürü Kendisinden Habersiz Okula Atanan (!) Müdür Yardımcısının Kapısını Kırdı

 

Bursa'da bir okulda müdür yardımcısının kullandığı öne sürülen odanın kapısını kırdığı için hakkında inceleme ve soruşturma başlatılan Mahmut Celalettin Öktem İmam Hatip Ortaokulu Müdürü Ergin Kaya Kırbıyık, açığa alındı.

Mahmut Celalettin Ökten İmam Hatip Ortaokul Müdürü Ergin Kaya Kırbıyık, kadın müdür yardımcısı D.K.'nın kapısını tekmeleyerek kırılmasını sağladı. Kırbıyık tekme görüntülerinin ardından açığa alındı. Milli Eğitim Bakanlığı olaya ilişkin inceleme ve soruşturma başlattı. Kırbıyık daha önce de "Okulda başı açık kız öğrenci istemiyorum" sözleriyle tepkilere neden olmuştu.

Kırbıyık beraberindekilerle kadın müdür yardımcısının odasını açmaya çalıştı. Kırbıyık'ın yanındaki bir kişi kapıyı tekmelerle kırdı. Müdür yardımcısının odasındaki eşyalar çıkarılırken Kırbıyık da yardım etti.

Kapısı kırılan müdür yardımcısı o anları kayda aldı. Müdür yardımcısı, "Benim şahsi alanıma benden izinsiz şekilde, odamın kapısı kırılarak girildi." dedi. Müdür yardımcısı, "Lütfen özel eşyalarıma dokunmayın, ben toplarım" dedi.

Kırbıyık görüntülerin gündem olmasının ardından açığa alındı.

Milli Eğitim Bakanlığı da Kırbıyık hakkında ‘Kamu malına zarar vermek’ten suç duyurusunda bulunulduğunu açıkladı açıklamasına ancak açıklama inandırıcı değil.

652 sayılı Milli Eğitim Bakanlığının Teşkilat ve Görevleri Hakkında KHK'ye eklenen geçici maddeyle Türkiye'deki bütün İl Milli Eğitim Müdürlerini ve yardımcılarını, İlçe Milli Eğitim Müdürlerini, Okul Müdürlerini görevden alan AKP daha önce etkili olan ama gücü tamamen ele geçiremeyen Fethullah Gülen cemaatine ilave olarak eğitimi yandaş sendikaya teslim etti. O günden bu yana suç işleyen yandaşlar kaçırılmaya devam ediyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder